پینه دستان

پینه دستان


رو اخبار منتشره در برخی از رسانه‌ها درباره پرداخت‌های چندین میلیونی حقوق و پاداش به مدیران و معاونان سازمان، امیرعباس تقی‌پور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، ابراز داشت: در این سازمان هرگونه پرداختی باید براساس قانون انجام بگیرد و حقوق و مزایای تمامی مدیران و کارکنان این سازمان نیز مشمول همین قانون است. حقوق و مزایای مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی براساس قانون پرداخت می‌شود

وی افزود: طبیعتاً نوع، میزان مسئولیت، سابقه کار افراد، مدرک تحصیلی، تخصص و مهارت، از فاکتورهای تعیین‌کننده حقوق قانونی مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی است. بر همین اساس به دلیل اهمیت مشاغل و مسئولیت‌های داخلی سازمان، برخی از معاونان و مدیران ارشد سازمان برای انجام وظایف خود ناگزیر می‌شوند که تا 18 ساعت هم در سازمان حضور داشته باشند.
تقی‌پور گفت: تمامی حقوق و مزایا و پاداش‌های کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی براساس مصوبات قانونی آن بوده و به تصویب مراجع ذی‌صلاح از جمله هیأت امنا و هیأت‌مدیره سازمان می‌رسد و سپس پرداخت می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه از همه رسانه‌ها خواست تا پیش از دریافت اطلاعات کامل، از انتشار اخبار ناقص خودداری نمایند و تأکید نمود که پاسخگویی، برنامه‌محوری، قانونمداری و پاکدستی چهار راهبرد اصلی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است که ایشان همواره بر این موضوع تأکید داشته‌اند.
تقی‌پور تأکید کرد: اطلاع‌رسانی ناقص و یک طرفه ممکن است اعتماد میان شرکای اجتماعی سازمان را خدشه‌دار کند که به منظور پیشگیری از این امر اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی آماده پاسخگویی به ابهامات رسانه‌ها قبل از انتشار اخبار ناقص است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 12 / 9 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com